søndag den 4. september 2011

6 små elefanter

Det er ikke blevet til så meget hobby de sidste par dage, for der har kalenderen stået på familiehygge og hemmeligt babyshower for min svigerinde. Min svigerinde nævnte i går at hendes kollega var faldet for de elefanter, jeg engang for mange år siden lavede til min bror. Så om jeg måske kunne lave nogle i drengefarver til en uro. Det tog ikke så lang tid, så allerede til middag fik hun de 6 elefanter. Nu håber jeg bare kollegaen kan lide dem.
Elefanterne er lavet af papir og beklædt med teposer på begge sider, og så har de ører af pap. 

7 kommentarer:

  1. Hvordan sidder ørene fast? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ørerne er klippet dobbelt, og de sidder fast i et lille hak, som er klippet i elefanterne.
      mvh Pia

      Slet
  2. Hmmmm... må se om jeg kan finde ud af det.. kan ikke helt se det for mig godt nok :) Men vil lave en uro med disse søde elefanter til min svigerinde som venter tvillinger på onsdag :) De er bare så søde de her.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Tina. Send mig en mail på p.lindehoej@gmail.com, så sender jeg en kopi af mønstret, så kan du se hakket :)
      mvh Pia

      Slet
  3. tusind tak :) tinafalk@gmail.com

    SvarSlet
  4. Hej Pia. Hvor er de altså skønne de elefanter. Kan jeg lokke en skabelon ud af dig? smileygirl100 @ hotmail.com (selvfølgelig uden mellemrum)

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...