fredag den 9. september 2011

Bedre sent end aldrig...

Det var min plan at bage chocolate mud cake muffins til mine kollegaer, når jeg nu havde sidste arbejdsdag i går. Kagerne blev også bagt i tirsdags, og så var det planen at jeg skulle pynte med hvid chokoladecreme onsdag. Desværre blev min søn indlagt (intet alvorligt), så både tirsdag og onsdag aften blev tilbragt på Herlev Sygehus :( Kollegaerne fik så i stedet den kage mit håndboldhold gik glip af tirsdag aften, og vi har nu køkkenet fuldt af muffins. Her til morgen har jeg så fået lavet chokoladecremen og pyntet kagerne, og mon ikke jeg finder nogen som vil agere prøveklude for denne for mig nye opskrift? Jeg tager i hvert fald nogle af kagerne med ned til min mormor og morfar, de brokker sig aldrig over at smage mine forsøg :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...