mandag den 19. september 2011

Lidt af hvert..

I den seneste uge har jeg lavet lidt på forskellige større projekter, så jeg er ikke blevet færdig med så meget, men lidt er det da blevet til:
 
Lidt kort med teposer er det da blevet til, for min søn synes det er så hyggeligt at "hjælpe" med at klippe teposerne til :)

Og så er det da også lige blevet til en bestilt sangskjuler, hvor en 80-årig bedstemor er ret vild med billard.

Jeg håber, at jeg de kommende dage kan komme videre med et af de større projekter, især fordi det ene skal bruges som barselsgave til min nevø/niece, som nærmest kan komme hvornår det skal være, så jeg må vist snart tage mig lidt sammen :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...