mandag den 21. november 2011

Dåbskort og lidt forskelligt til julen...

Siden i onsdags har min søn og jeg været hjemme mellem hans medicintider, og derfor er det blevet til lidt færdige projekter. Først og fremmest er de 29 invitationer til Mathias' dåb lavet og sendt ud i det ganske land.

Faktisk var invitationerne til Olivers dåb næsten magen til, dengang var barnevognen bare blå (på et hvidt kort).

Jeg har også prøvet mig som småkagebager, men det var ingen succes! Både opskriften på nøddesmåkager samt en på nogle chokoladestykker med mintcreme blev smidt direkte i skraldespanden, for det er ikke noget jeg vil servere for gæster.

Min søn Oliver ELSKER at male, så i weekenden malede han på 4 stykker pap, og inden malingen tørrede, dryssede jeg glimmer ud over. Jeg havde på forhånd lavet 8 huller i hvert stykke pap, og da malingen var tør, klippede jeg pappet i 8 stykker, og nu har vi så 32 unikke til-og-fra kort til alle julegaverne.


I dag har jeg langt om længe fået lave 2 portioner hindbæreddike. Grunden til det har taget lang tid er, at jeg har været i tvivl om mængden af hindbær, så det er jeg lidt spændt på. Flasker blev først vasket, og så blev de skyllet med Atamon. Herefter kom jeg hindbær i, og til sidst fyldte jeg op med den klare eddike. Allerede nu fornemmes at eddiken bliver godt farvet af bærrene, så er spændt på hvor intens farven ender med at blive.




Mine næste projekter er julesnaps og konfekt samt nogle syprojekter - bl.a. mit juletræstæppe, som jeg nok ikke får færdigt til i år, for på søndag skal hele familien ud og hente træ :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...