lørdag den 5. november 2011

Jul jul jul jul jul

Jeg er pt. i gang med en masse kort, heriblandt 30 invitationer til mins søns barnedåb, men i dag står den på jule-krea-hygge med veninderne. Min plan er at komme videre med mit juletræstæppe, som jeg har været i gang med ALT for længe, og om bare 3 uger skal hele familien ud og hente juletræ - mon jeg kan nå at blive færdig?

Når jeg inviterer til krea-hygge, står jeg altid for lidt hjemmebag og hvad er bedre end hjemmebagte æbleskiver nu når det snart er jul?
Min mand ELSKER brændte mandler, så det forsøgte jeg mig også med, nu når jeg alligevel stod ved komfuret. De smager ikke helt, som dem man køber på strøget og manden var ikke helt tilfreds, så jeg må vist prøve en anden opskrift senere på måneden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...