fredag den 30. december 2011

Moder er i køkkenet...

Så er det ved at være tid til at fejre årets sidste dag, og det skal gøres med et hold venner. Jeg har i dag gjort det meste klar til desserten, så den bare skal anrettes i morgen. Desserten består af en kastanje-chokolade-muffin med hjemmelavet vaniljeis, hindbærcoulis og passionsfrugt.

Jeg fik også stegt den ene portion frikadeller til Mathias' dåb om 16 dage, så i dag (og også i morgen) har moder stået i køkkenet :D
Og her til aften er der kommet nogenlunde styr på indkøbslisten til dåbskagen, som jeg glæder mig MEGET til at komme i gang med at bage/lave. Der kommer links og opskrifter, når jeg går i gang med bageriet. Mums, mums... Og rigtig godt nytår!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...