lørdag den 10. december 2011

Snaps og endnu et par bukser..

Så er min julesnaps færdig, og den dufter rigtig dejligt og er blevet rigtig flot og gylden. Så håber jeg bare modtagerne vil synes om den :)
Jeg har også fået syet et par bukser til min kusines lille pige Frederikke. Hun er familiens yngste og er kun 15 dage. Jeg har købt en matchende cardigan til bukserne, som jeg håber, de vil synes om.

Mit juletræstæppe hænger stadig som den dårlige samvittighed over mit hoved, men først skal jeg lige have syet et par gaver (hemmelige, for man ved jo ikke hvem, som læser med :)), og så kan jeg måske komme bare lidt videre på tæppet. Vores juletræ står klar ude i haven, men jeg bliver helt sikkert ikke færdig med tæppet til i år :S.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...