mandag den 23. januar 2012

Kager, kort og hagesmække

Så er der gået lidt tid siden sidst, og det skyldes delvist en veloverstået barnedåb, hvor lagkagerne blev rost :D

Jeg har fået en stor kasse med forskelligt stof, og deriblandt noget lækkert voksdug i dejlige farver. Så nu er jeg i gang med en masse hagesmække med forskellige farver bånd.
Det er også blevet til et par kort, bl.a. et bestilt kort til en færdig politmand/kvinde.

Siden jeg i begyndelsen af måneden faldt over tv-kanalen TLC, er jeg blevet fanget af kageprogrammerne Cake Boss og Cupcake søstrene. I dag har jeg fået set 3 afsnit af hver under dagens mange amninger, så jeg blev lækkersulten og det resulterede lige i en portion æble-kanel-muffins. Jeg brugte hasselnødder i stedet for valnødder, da jeg ikke er specielt glad for valnødder (og derfor kun sjældent har dem liggende på lager :)).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...