søndag den 8. januar 2012

Masser af kage og så en enkel pebermø...

I de sidste par dage har jeg fået bagt en masse kager. Først blev det til cookies, som skal bruges til Mathias' dåb på søndag. Så bagte jeg flere af de muffins, som jeg brugte til dessert nytårsaften. Og i dag er det blevet til de første lagkagebunde til Mathias' dåbskager. Det er første gange jeg bager bunde af chocolate mud cakes, og i den kommende uge skal jeg prøve to andre slags bunde, som også er nye for mig, så jeg er spændt på, hvordan lagkagerne bliver. Men mon ikke de nok skal blive lækre? 

I går holdt min veninde 30 års fødselsdag, og det blev fejret med en dejlig hjemmelavet middag og gaver. Og vores gave skulle selvfølgelig pyntes med et fint kort. Lilla fordi det er hendes (og min) yndlingsfarve, og så er der små sorte peberkorn sat fast. Hun blev glad og overrasket, for jeg var faktisk den eneste, som gav hende peber :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...