mandag den 30. januar 2012

Sødt farvel til dagplejen

I morgen har min store dreng sidste dag i dagplejen, og der skal selvfølgelig siges farvel med kage. Og da jeg havde en masse marcipan til overs fra julens konfekt, fandt jeg en opskrift på marcipancupcakes med hindbærfrosting. Jeg var lidt nervøs for frostingen, for der var bare mange kommentarer  med mislykkede frosting, men jeg blev bare ved og ved med at piske og til sidst var den bare god :)
Der er alt for mange kager til de 4 børn og dagplejemoren, så mine to veninder får en smagsprøve, når vi skal spise sammen i aften.

Forleden havde vi naboerne på besøg med deres to børn, og der bagte jeg disse kalorielette muffins med chokolade og rødbede, og de smagte bedre end de lyder (og en del bedre end dem jeg bagte med svesker forleden :D )

Jeg har masser af planer og kreative ideer, og jeg håber, jeg snart får tid til andet end bagningen, når min dreng er kommet godt i gang med at gå i børnehaven. Der skal i hvert fald laves et fint dåbskort til min niece, som skal døbes på lørdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...