fredag den 10. februar 2012

Kort, kager og kæmpebrød

De sidste par dage har jeg fået lavet en portion 'tal'-kort færdige, for det er jo altid dejligt at have lidt forskelligt på lager :)

Jeg har også fået bagt en masse i går og i dag, for i aften skal min tvillingebror og jeg holde fødselsdag for familien. Så jeg har bagt rugbrød (bare de nemme og gode færdigblandinger fra Netto), grovboller og herregårdsfranskbrød (jeg brugte kærnemælk i stedet for sødmælk). Så har jeg bagt lidt sukkerfrie muffins, da vores moster har sukkersyge. Jeg bagte også Red Velvet Cupcakes, og så har jeg lavet en lagkage med Chocolate Mud Cake bunde og hyldeblomstmousse.
Jeg fik også prøvet at lave fondant igen, og det lykkedes en del bedre denne gang, så kagerne er pyntet med fondant-flag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...