onsdag den 14. marts 2012

Fodbold-sangskjuler

Selvom køkkenet er halvt pillet ned, og hjemmet derfor er tæt på kaos, er det alligevel lykkedes at blive færdig med et af mine projekter. Det er en bestilt sangskjuler til en konfirmation i april. Drengen er vild med FCK, så det blev til denne (synes både jeg og konfirmandens forældre!) flotte sangskjuler:
De 11 spillere er lavet af piberensere, tøjet af filt og fodboldstøvlerne af fimo-ler.

Og for at få det hele helt perfekt googlede jeg FCK's opstilling, så det blev til en 4-4-2 som i træningskampen mod Shakhtar i februar :)

Her til aften har jeg også lige fået bagt en dobbeltportion dej af grove burgerboller. Så har vi både gode sandwichboller til ZOO-turen med ungerne i morgen, og samtidig er burgerbollerne klar til næste uges madplan. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...