lørdag den 31. marts 2012

Juice og bukser

I dag har manden været på arbejde, så jeg har hygget med drengene herhjemme. I sidste weekend havde vi besøg af min mands gudforældre, og de spurgte, om vi nogensinde brugte vores saftpresser - og straks var min dårlige samvittighed vakt! Det er jo en gave til mig fra min mand, og det er ikke meget jeg har fået brugt den :( Men i dag tog jeg mig sammen, især fordi vi havde så meget frugt herhjemme. Det blev til denne lækre energi juice - udseendet er ikke noget at råbe hurra for, men smagen var skøn :)
Min nabo kom lige over og bad mig sy nogle mærker på sin dommertrøje, og da begge unger sov, blev jeg ved symaskinen :) Jeg fik syet to par bukser færdige i noget fint sommer-agtigt stof, som min mormor har købt for mange, mange år siden, og nu da hun ingen symaskine har, fik jeg stoffet. Mine to drenge vil nok ikke juble over det fine blomster-stof, så det er jo dejligt, at jeg har en skøn lille niece at afprøve pige-stoffer og -mønstre på :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...