fredag den 23. marts 2012

Kanelsnegle til børnehaven

Om få timer fylder min dejlige dreng 3 år. Sikke tiden dog flyver! I går blev han fejret nede i børnehaven, hvor han delte kanelsnegle ud. Han var selv med til at lave dejen, men da den skulle hæve, mistede han tålmodigheden med vores bageri :) Jeg bager normalt nogle andre kanelsnegle, men synes ikke jeg ville frådse med en masse marcipan til knap 30 børnehavebørn :)

Jeg har også bagt kage til i morgen, men jeg mangler stadig at dekorere, så de kommer først på bloggen, når der er billeder med.

Jeg har langt om længe fundet lilla teposer til mine kort. Desværre er der kun 5 ens i en pakke, så der skal drikkes MEGET for at få til nogle få kort. Alle disse æsker har de fineste mønstre på teposerne, så hvis I alligevel drikker disse teer, aftager jeg MEGET gerne disse poser - og sig det endelig videre, hvis nogen I kender drikker disse teer :)

3 kommentarer:

  1. Hej Pia.
    Mon du stadig er interesseret i disse teposer? Jeg drikker nemlig theen fra fredsted, så gemmer gerne hvis det er?
    Knus Lene

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lene.
      Jeg modtager MEGET gerne :)
      Finder snart en dag i dec, hvor jeg kan komme på besøg. Hvis der er nogle dage, som passer bedre end andre, så skriv det til mig :D
      Knus Pia

      Slet
  2. Ja kom endelig :) Vi tager på ferie fra d 2-9 dec, men ellers har jeg vidst ikke de vilde planer.. Så skriv evt bare en dag hvor det passer dig :)

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...