søndag den 11. marts 2012

Kaos og alligevel et par færdige projekter

Denne uge skulle have været stille og rolig med en masse kreativ hygge, men men men.. Først blev manden indlagt (og heldigvis hurtigt udskrevet), og så kom tømreren og gik i gang med at kigge på vores vandskade i køkkenloftet. Loftet er pillet ned og halvdelen af køkkenskabene er nu tømt, så tømreren kan komme videre i morgen. Disse ting gjorde så, at hjemmet var rent kaos! I går blev der lidt styr på hjemmet, og nu kan jeg lige vise de par ting, jeg trods kaoset alligevel har fået færdige:

Påskekort med teposer:
Pude til Mathias' Tripp Trapp stol:
Jeg har selvfølgelig også nået at bage lidt i ugens løb. Og det var disse chokolademuffins, de var luftige og lette i smagen. Opskriften siger 16 stk, men jeg fik 30 stk!! Tror det vil være et hit om 2 uger til Olivers fødselsdag nede i børnehaven :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...