lørdag den 28. april 2012

Barnevognspude

Jeg følger en del kreative mennesker på Facebook, og flere laver barnevognspuder, så det tænkte jeg også lige jeg ville gøre. Ideen har ligget og ulmet længe i hovedet, men i går fik jeg lavet et mønster OG syet den :) Næste gang vil jeg nok sy armlænene lidt smallere, så der er er lidt mere plads til den lille krop, men alt i alt er jeg godt tilfreds med resultatet. Og nu er der slet ikke mere tilbage af mit grønne pingvin-stof, men det har også rakt langt. Hvad jeg lige kan huske: bluse til Oliver, bukser til Mathias, frugtpose til Oliver, Tripp Trapp puder til begge unger og min svigerinde har brugt noget til sin sengerand-slange til min niece. Så 2 meter kan sørme række langt :)

Som det ses ud af billedet er Mathias vist også godt tilfreds med at komme op og sidde :)

God weekend ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...