torsdag den 12. april 2012

Cup Cake kursus

I går aftes var jeg på et længe ønsket kursus i pyntning af Cup Cakes. Det var hos Specialkøbmanden, og det var rigtig hyggeligt og lærerigt :) Jeg har allerede fundet MANGE ting til ønskesedlen, så det er lidt ærgerligt, der er så lang tid til jul (men måske man er heldig til mors dag? ;) )
Her kan I se mine 6 Cup Cakes:
Efter kurset var der 10% rabat i forretningen, så jeg fik da gjort lidt indkøb:

En tyl til sukkerblomster, en lille rullepind til fondant, hvidt hologram glitter (ELSKER bare glitter :D) og en kagemandudstikker, som jeg faktisk har ledt efter i et par år. Jeg har også fundet en nyt kursus hos dem, så nu skal jeg bare lige finde en som vil med mig, så det lige bliver lidt hyggeligere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...