mandag den 16. april 2012

Endnu en sangskjuler og lidt bagværk

Jeg er godt i gang med at få færdiggjort fem sangskjulere, og i weekenden blev jeg færdig med endnu en (så nu mangler jeg bare 4:) ). Den er simpel og er pyntet med en falsk Iphone, som er lavet i trylledej og et billede. Jeg havde et blåt cover liggende, som ikke er særlig godt, så det kom også lige på som lidt ekstra pynt. Høretelefonerne er lavet af fimo og noget snor.
Jeg havde en rest kærnemælk til overs efter bagningen i lørdags, så jeg fik lige bakset et par havregryns-franskbrød og en sirupskage sammen. Så har jeg også lidt lækkert, når jeg får besøg af en af fra min mødregruppe i morgen :)

Jeg er også lige blevet færdig med at male et sølvbryllupsskjold til min venindes forældre, men jeg venter lige med et billede til dagen kommer :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...