fredag den 20. april 2012

Flere sangskjulere

Så er endnu to sangskjulere blevet færdige, og den ene er afleveret med ros (hvilket jo er SKØNT!!). Den første er en kopi af et hotel og restaurant med de to ejere foran:
Den anden er et sæt bryster, som forhåbentlig kan gøre en ung konfimand godt rød i hovedet ;)

Ideen til brysterne kommer fra Louises kage-sangskjuler, som kan ses her. Jeg håber, de lever op til forventningerne, jeg er i hvert tilfælde godt tilfreds :) Brysterne er lavet i trylledej og bagt 3-4 timer, hvorefter jeg har overtrukket dem med hudfarvet fimoler og lavet brystvorter i brunt fimoler. Tilsidst er den brede blonde og satinbåndet limet fast.

Der var marcipan på tilbud i vores Netto, så der er købt godt ind til mit bage-lager. Og jeg er allerede i gang med nogle cupcakes i anledning af min mormor og morfar kommer og spiser i aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...