fredag den 27. april 2012

Kort og sidste sangskjuler

Det er blevet til et par kort med hjerter, da min mor bad om et bryllupskort. De er lidt anderledes end de ret ens bryllupskort, man køber færdige, og det kan jeg godt lide :)
Jeg har selv lavet "Tillykke"-papiret, og denne gang blev det fler-farvet i fine forårsfarver.

Jeg er også blevet færdig med konfirmationssæsonens sidste sangskjuler, og det er til en badminton-glad pige :)


Min barsel er snart slut, for i denne uge har jeg valgt at begynde på arbejdet noget tidligere end først planlagt. Jeg nyder at gå hjemme og have tid til alle mine kreative projekter, men jeg er begyndt at glæde mig rigtig meget til at skulle arbejde igen. Jeg kan godt mærke 'presset' på, at min krea-tid er ved at rinde lidt ud, så i dag har jeg været meget aktiv ved symaskinen, så mon jeg ikke snart kan fremvise et par færdig-syede projekter?

God weekend :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...