onsdag den 25. april 2012

Pasta med ketchup

Jeg er blevet færdig med endnu et par sangskjulere. Det er til en ung piges konfirmation, og hun må være glad for ketchup :)
For flere måneder siden lånte jeg min mors takke-saks, og så fik jeg klippet nogle lange strimler af gult filt. I dag fik jeg klippet dem i mindre stykker og syet dem sammen på midten, og der skulle jo næsten have været et par stykker af disse pasta-sløjfer på sangskjulerne ;) men det må blive en anden gang.
Dengang jeg fik ideen til pastasløjferne, var planen, at det skulle være til Olivers legekøkken, men pt. har han simpelthen SÅ meget legetøj over det hele, så nu bliver de lige gemt væk. Måske får han dem en dag, eller måske bliver de brugt til tilbehør til nisserne til efteråret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...