onsdag den 9. maj 2012

Bukser og ny maskine

Jeg har altid gang i MANGE (nok lidt for mange!!) projekter, og nu er det lykkedes at blive færdig med et par bukser. Mønstret er fra Minikrea, og så har jeg fået ideen med mønstrede lommer fra flere kreative hoveder på Facebook :) Jeg er løbet tør for grønt skråbånd, så de første bukser er til en pige i str. 92/98.
Forleden ringede min veninde og skamroste sin mand! Han havde givet hende en Kenwood køkkenmaskine! Snyd, tænkte jeg, men så tilbød hun mig da lige sin 'gamle' køkkenmaskine, så den hentede jeg lige i går. Skønt med sådan en veninde :D Min søn er vildt misundelig og ville straks lege med min nye maskine, så vi blir nok nødt til snart at afprøve den :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...