torsdag den 10. maj 2012

Kage og DIY pixietui

Oliver har spurgt til min nye køkkenmaskine, siden jeg hentede den i tirsdags, så jeg foreslog vi bagte kager og den var han helt med på :)
Vi bagte kokos cupcakes med kokos frosting. Det er meningen man skal farve kokosmelet, men det eneste pulver jeg havde, var hologram glitter, så vi farvede i stedet for frostingen. Oliver ELSKER gul, så han valgte selvfølgelig gul frosting :)
Det var godt at der skulle pyntes med kokos, for så kunne man ikke se min forfærdelige sprøjtning af frostingen! Min sprøjtepose er MEGA hård, og jeg har både museskader og betændelse i hhv. underarme og håndled, så jeg burde slet ikke lave noget kreativt :( Men kagerne smager sikkert godt alligevel...

Selvom jeg ikke burde lave så meget med mine hænder, er det svært at lade være :/ Så i dag har jeg fået syet et etui til Olivers pixibøger, så der er styr på dem, når vi på lørdag flyver til Mallorca. Jeg fik ideen af min mødregruppe-veninde Vicki, som har fundet en DIY, som var super nem at følge :)

Oliver elsker Peter Plys og hans venner, så det var lige det bedste stof jeg havde herhjemme. Ydersiden er helt sort. Det lukkede etui er ensfarvet brunt med sorte lommer.

I går syede jeg jo shorts til Mathias, og i dag fik jeg så en skøn mail fra Jeanette, som har givet mig stoffet. Hun købte i sin tid stoffet til et par bukser til sin søn, men af en masse grunde fik hun dem aldrig syet. Og nu fylder hendes søn 22 år, og jeg har fået gjort det med stoffet, som hun i sin tid planlagte :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...