søndag den 6. maj 2012

Konfirmationskort

I fredags blev min grandkusine konfirmeret, så min mor havde bestilt et kort til festen. Det blev til et fint lyserødt kort med en teposefoldning, og i samme omgang fik jeg lavet et sort kort til mit kort-lager :) Teksten er fra et af mine gamle konfirmationskort, og jeg har også set det brugt på flere andre kreative blogs.
Det er ikke blevet til så meget kreativt i denne weekend, da den i går stod på håndboldfest og i dag afslapning og middagslur samtidig med ungerne :) Oliver er blevet frisk igen, så han skal i børnehave igen i morgen, så jeg håber, jeg kan få gjort nogle af mine projekter færdige i ugens løb.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...