onsdag den 9. maj 2012

Lidt af hvert..

Min søn tog lige en lang lur i formiddags, og nu sover han igen, så nu kan jeg lige vise, hvad jeg fik lavet tidligere i dag.

Det er altid dejligt at få gaver, og når det så er hobby-ting, som man kan bruges til at lave sjove ting og sager, er det bare endnu bedre! Jeg har fået noget stof, som jeg nu har brugt til et par shorts til Mathias, og det passer jo bare perfekt, for vi flyver til Mallorca på lørdag :) Igen er mønstret fra Minikrea:

Jeg har også lavet to kort, som er inspireret herfra. Jeg havde desværre kun små plastre, så det sorte kort blev bedst. Jeg må skrive store plastre på indkøbssedlen :)


Min nabo har introduceret mig til papir-fletning (eller hvad det nu hedder), og efter lidt start-vanskeligheder (med at finde den rigtige størrelse!) er jeg nu i gang! Og jeg skal selvfølgelig lave en taske/pung af teposer :)
En gang i efteråret kom min mand faktisk hjem med en vejledning til dette fra en af hans kollegaer. Vejledningen ligger også her.

1 kommentar:

  1. Flotte kort, godt at du kunne bruge ideen.

    Hilsen Birgit http://sjovoghobby.blogspot.com/

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...