onsdag den 30. maj 2012

Sølvbryllup og bananmuffins

For over en måned siden blev jeg færdig med at male et skjold til min venindes forældres sølvbryllup, og nu kan jeg så endelig vise skjoldet frem :) Min far har skåret selve skjoldet, og jeg har så malet, brugt 3D-liner og nogle sølvbogstaver fra Panduro Hobby.

Jeg havde et par overmodne bananer, så jeg fik også lige fremtryllet nogle bananmuffins med chokoladeglasur sammen med min store dreng, som bare ELSKER mors store røremaskine :) Opskriften er fra samme bog, som mine rabarbermuffins. Vi frøs nogle ned og resten er til min lille drengs tumlinge/leg-hold i morgen (altså til os mødre, børnene er jo stadig for små!! hehe)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...