mandag den 25. juni 2012

30x 50

Min mor bliver 50 år til august, og så skal der holdes fest, og selvfølgelig spurgte hun om jeg ville lave hendes indbydelser. Der skulle laves 30 stk., og de skulle være i rød og hvid. Resten måtte jeg bestemme, og de endte således:

Simple og enkle kort i rødt pap, hvidt papir med rød tekst (lavet i Word). Små hjørner foldet af Pickwick Jordbær-teposer (i alt 120 stk. -  godt man har en kæmpe samling :)), og "50" skåret ud i rødt pap.


"50" er også lavet i Word. Det er skrifttypen "Comic Sans" i str. 120 og FED.


Min mor ville gerne have teksten lidt anderledes, og det skulle være tydeligt, at det er en uformel og hyggelig fest. Og jeg fik googlet mig frem til denne tekst, som vi fik rettet lidt til.

3 kommentarer:

  1. Hvor er de blevet fine. Er sikker på, at alle din mors gæster bliver glade for sådan en flot indbydelse. Glæder mig til at se din taburet, når tiden er til, at der kan kreeres:-)

    Forresten har lige lagt mine øreringe ud, blot et lille udvalg:-)

    SvarSlet
  2. Hej Pia
    Det er nogle flotter kort. Kan du husk hvad format du at skrevet indbydelse i ??

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Marianne. Nej, jeg kan ikke huske, hvilken font jeg har brugt i word til selve indbydelsen. kh Pia

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...