onsdag den 13. juni 2012

Bagning og campingvogn

Jeg er virkelig dårlig til at sige nej til noget, og jeg elsker at gøre folk glade.

Så i går efter arbejde, fik jeg lige bagt burgerboller (eller lige og lige, når der er 2½ times hævning med i opskriften...). Bollerne er vores aftensmad i morgen, når vi tager til Bornholm. Også en portion teboller (Lauras teboller fra en bog om Matador) til Olivers børnehave blev der bagt, selvom jeg nærmest ikke havde tid... Men Oliver bliver vildt glad, når han har boller med til de andre, når de skal på tur :o)

Jeg har også hjulpet en kollega, hvis svigerfar fylder 70 år. De har fået skrevet en sang, men var helt på bar bund med en sangskjuler, så det fik jeg lige fikset til dem. Det må være min 'standard'-sangskjuler, for det er den 3. campingvogn jeg laver :)


Min første campingvogn var til mine forældres sølvbryllup for 3½ år siden:
Den anden campingvogn var sammen med en taxa (som desværre ikke er med på billedet):

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...