tirsdag den 19. juni 2012

En rest af nougat

Mens vi var på Bornholm, havde vi tid til at se på nye møbler og fik flere ideer til huset. Og da vi var hjemme søndag aften, fik vi tømt (den var i forvejen kun halvt fyldt) en gammel skænk ved vores spisebord. Det var en billig skænk, hvor halvdelen af skufferne var i stykker. Vi fik tømt den og smidt den ud. I en af skufferne fandt jeg mit marcipan- og nougatlager, og nougat trængte til at blive spist (eller brugt til noget bagning).

I går på Facebook var der hos Odense Marcipan et link til cupcakes med nougatfrosting, så dem blev jeg da lige nødt til at bage i går aftes. Og selvfølgelig med hjælp fra min store dreng :)

Jeg fik 17 muffins, men der var kun frosting til de 9, så de sidste 8 røg i fryseren til en kold og regnfuld dag, hvor vi akut trænger til kage :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...