fredag den 22. juni 2012

Hjemmelavet fødselsdagsgave

I onsdags havde min morfar fødselsdag, og han ønsker sig næsten aldrig noget. Så til jul gav jeg ham noget hjemmelavet snaps, og det var et hit. Og derfor var det 'nemt' med denne fødselsdagsgave :o)

Jeg tog et af mine lagkagefade (som jeg gerne skulle få retur :o)) og lage et lille stykke skridsikker gummi. Herpå satte jeg tre små flasker med hjemmelavet snaps/rom, hhv. rødbedesnaps, solbærrom og bærsymfoni-snaps. Rundt om flaskerne satte jeg forskellige kager, som selvfølgelig er hjemmebagte: nougathorn, cupcakes med nougatfrosting og bananmuffins.
Jeg er jo begyndt på arbejde, så det er desværre lidt begrænset, hvor meget jeg når af kreative projekter. Men pt. er jeg i gang med en masse indbydelser, som jeg forhåbentlig snart kan vise frem :o) Vejret i weekenden ser jo ud til at blive inde-hygge-vejr, så måske jeg når noget der. God weekend :D

2 kommentarer:

  1. Ser virkelig lækkert ud, håber han blev glad for den. Der er nu heller ikke noget bedre en sådan en dejlig kurv med alt godt til ganen.

    Rigtig god weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Han blev rigtig glad, og ham og min mormor har rigtig smovset i kagerne :o)
      Også rigtig dejlig weekend til dig.

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...