torsdag den 7. juni 2012

Hverdagen truer...

På mandag er hverdagen tilbage hos os, for der begynder jeg på arbejde efter endt barsel. Jeg har virkelig nydt tiden - især med al det kreative og bagningen, så jeg håber jeg stadig kan finde lidt tid til det.

Men nu står den på oprydning i alle de kreative projekter jeg har gang i..

Det er blevet til 2 pixi-etuier (og der ligger 5 færdigklippede, som "bare" skal syes..)
Det ene er til min egen dreng, og resten er bare til "lageret" til alle de kommende børn omkring mig (eller hvis andre skulle være interesserede) :)

Jeg er også i gang med 30 indbydelser til min mors 50 års fødselsdag:

Der mangler lidt pynt af teposer og så "50", og så er de klar :)

Og heldigvis har jeg masser af teposer, især fordi min mors kollegaer samler til mig, og så fik jeg lige tilsendt en hel kasse med teposer! Der er tre lag i, og de ligger bare så fint i kassen. Og så er der både lilla (min yndlingsfarve) og turkis poser, som jeg ALTID mangler... Til gengæld skulle jeg sende nogle færdige kort, så de bliver sendt af sted i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...