fredag den 1. juni 2012

Kagekursus

I går var det endelig dagen, hvor jeg skulle på kagekursus med to dejlige veninder. Kurset var hos Specialkøbmanden, og var et begynderkursus med fondant. Og det var både sjovt og lærerigt.

Først fik vi hver vores chokoladekage:
Og så smurte vi den med appelsin-smørcreme:

Og så skulle den udrullede fondant på:
Og så det jeg havde glædet mig mest til at lære, nemlig at få fondanten pæn hele vejen rundt:

Så valgte jeg at farve noget fondant lilla (det er nemlig min yndlingsfarve :)) og så lavede jeg en bort rundt om kagen:


Og til sidst lavede jeg en masse blomster, hvor nogle blev droppet og andre kom på kagen, og her er så mit færdige resultat:
Efter kurset var der 10 % rabat i hele butikken, så jeg endte med at købe et stort blomster-udstikkersæt fra Wilton, så nu får alle fremtidige kager blomster på :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...