onsdag den 13. juni 2012

Lidt filosofi...

Normalt er jeg ikke specielt filosofisk, men her til aften dukkede halvdelen af et ordsprog op i hovedet på mig. Jeg kan simpelthen ikke komme på resten af ordsproget, men ved hjælp af Google har jeg fundet et med samme mening:

Glæden er som et lys - tænder du det for andre, falder dets skin tilbage på dig selv. 

Og det var lige præcis hvad der skete her til aften :o) Jeg afleverede den sangskjuler, som jeg har hjulpet min kollega med og se lige hvad hun havde med til mig:

Og jeg bare ELSKER chokolade, og det ved hun godt efter vores chokoladesmagning med arbejdet :o) Vil allerhelst have det hele for mig selv, men da manden i forvejen er sur over den tabte fodboldkamp, må jeg hellere forsøge at hjælpe lidt på hans humør...

2 kommentarer:

  1. Hej Pia,

    Det ser da også bare superlækkert ud... :) bliver helt lækkersulten.. :) Men tiden er vist mere til rugbrød end chokolade.. :) heldigvis er det snart fredag.. :)

    Kh marianne

    SvarSlet
  2. Det er også rigtig god chokolade :) hos mig er det næsten altid chokolade-tid :o)

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...