mandag den 4. juni 2012

Man har et standpunkt....

Ja, man har jo et standpunkt til man tager et nyt!!! Og forleden besluttede jeg, at nu er det slut med hobbyindkøb, for lige om lidt lurer hverdagen, og derfor skal jeg nu bruge den sidste tid på at få nogle projekter gjort færdige, og så er der jo ikke behov for nye ting til at fylde i skabe og skuffer. Meeeen, så kom jeg lige forbi Søstrene Grene i Lyngby, og der havde de bare så mange sætterkasser og mønstret papir, så jeg fik købt en lille smule :) Efter jeg har set Vickis fine sætterkasser og min svigerinde er i gang med en, har jeg også fået lyst til at lave en til Oliver, og nu har jeg i hvert fald en liggende klar til når tiden er der :)

Lidt er jeg dog blevet færdig med i weekenden, for i går var vi til dåb, hvor min kusines lille Frederikke fik sit smukke navn. Og til hende havde jeg syet to hagesmække og et pixietui:

Og pixietuiet indvendig:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...