torsdag den 28. juni 2012

Nr. 100

Tænk at jeg nu er på mit 100. indlæg! Det synes jeg er lidt vildt! De fleste indlæg har jeg lavet, mens jeg var på barsel, så det viser jo, at jeg har været rimelig krea-aktiv under barslen (i modsætning til 1. barsel, hvor jeg så tv :o)).

I dag er en rigtig dejlig dag - min dejlige mand har været oppe til sin sidste eksamen, og fik 12! Totalt sejt! Og det skal selvfølgelig fejres, så i går bagte jeg bunden til min islagkage (og han spurgte faktisk slet ikke hvad jeg lavede!) Isen blev lavet i morges inden arbejde, men efter manden var kørt i skole, for isen er en overraskelse til på lørdag.

På lørdag koger jeg lidt frosne hindbær, som jeg blender og serverer til kagen. Det smager rigtig godt med det syrlige til den søde kage :o)

Der var lidt æggehvider til overs fra kagen, så jeg brugte lige resten på lidt sukkerblomster
Jeg har denne gang brugt den "rigtige" tyl, men jeg er ikke helt tilfreds med blomsterne (i forhold til dem man køber..)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...