søndag den 24. juni 2012

Nye indkøb..

Jeg er lige blevet færdig med en masse indbydelser, men de kommer først på bloggen i morgen. Men i denne uge har jeg fået gjort lidt forskellige indkøb til forskellige projekter:

Et smalt stykke Anders And stof, som nok ender som nogle pixietuier eller noget andet sjovt til ungerne.

På tirsdag kommer min kusine forbi til lidt sjov og ballade, så manden kan få fred til eksamenslæsning. Og vi skal så ud og finde nogle hyldeblomster :o)

En IKEA taburet købt på dba.dk for 40 kr.

2 kommentarer:

  1. Glæder mig til at se dine indbydelser. Har også lige taget en masse billeder af kort, jeg har lavet igennem årene, som jeg også vil lægge ud her en af dagene. Godt køb af taburet, skal du dekorere den lidt ligesom min? Den som ligger på min blog under Mine DIY og etiketter "Dekoration af skammel og kommode"

    Rigtig god søndag til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, planen er at den skal dekoreres ala din.. Havde først set en skammel i en ny butik i nærheden, men jeg er for nærrig til at give 500 kr. for noget jeg selv kan lave, og så så jeg din, og fandt den billige taburet.. Nu mangler jeg bare at finde tiden :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...