søndag den 10. juni 2012

Sidste dag i friheden..

I dag er min sidste dag på barsel, og det er ikke helt gået op for mig endnu. Måske lidt senere, når jeg pakker alle mine arbejdsting ned i tasken..

En stor del af dagen i dag er gået med at se min bror spille fodbold. Det er sådan en hyggelig familieting, for min far er holdleder for min brors hold. Og min svigerinde og niece er ofte oppe og se ham spille, det samme er min mor, så det er bare hyggeligt at jeg også kommer med begge unger, især når manden alligevel er på arbejde :o)

Jeg er også blevet færdig med 5 pixi-etuier, så nu er der ryddet lidt op i hobby-rodet, inden hverdagen begynder igen i morgen.

Nu slapper jeg og nyder den sidste aften med en Mojito Raspberry - skål :o)

½ lime i både moses med 12 friske limeblade. 2 tsk rørsukker tilsættes og glasset fyldes med isterninger. 4 cl rom (jeg brugte Bacardi Razz i dag, men alt rom kan bruges) hældes i og så toppes der med danskvand.
Mums - og velbekomme :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...