fredag den 20. juli 2012

1 down, 3 to go...

Den jyske del af ferien er snart slut, for i morgen vender vi tilbage til rækkehuset i Nordsjælland. Mens manden støvsugede og pakkede bilen, fik jeg lige klaret mit kreative mål for ferien – nemlig at færdiggøre 1. julemand på min juletræstæppe! Og det er bare SKØNT!!!! Det har været lææææææænge undervejs :D Så mangler jeg bare 3 (og stikkestingene..)


Jeg har dog også fået klippet en masse (omkring de 200 stk.) blå teposer til min første flettede pung/taske. Men jeg synes, det er lidt halvkedeligt at komme tape på alle poserne, så det bliver nok også et laaaangvarigt projekt :D

2 kommentarer:

  1. Hvor er den nydelig Pia. Og endnu engang hyggeligt at se dig face to face. Det med at putte tape på tebrevene, kan jeg da kun give dig ret i, men jeg har nå fået puttet tape på alt det, du gave mig i mandags, takket være min lille smut forbi tigeren i dag efter flere ruller.

    Håber I får en god hjemtur i morgen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak.. Og i lige måde, var rigtig hyggeligt at møde dig hele to gange :D

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...