fredag den 13. juli 2012

Bøllehat

Igennem Mie fandt jeg endelig en DIY på en bøllehat til drengene. Og jeg havde lidt mindre udfordringer  med at få stofstykkerne til at passe, men det lykkedes og de blev faktisk ok. Jeg synes Mathias' hat er lidt for høj, så det må jeg ændre til næste gang. Og skyggen tror jeg altså også jeg vil lave lidt mindre næste gang, men det er jo bare en smagssag. DIY'en er super simpel at sy, men man skal lige koncentrere sig lidt om at lave mønstret (selv en matematiker som mig, måtte holde tungen lige i munden :D)

Så nu håber vi bare, at vores to ugers ferie bliver med bare lidt sol :o)
Jeg ved ikke lige hvad der sker med ungernes tunger på billedet! Mathias har næsten altid tungen hængende ud, og Oliver er vist bare i den alder, hvor det er sjovt at række tunge på fotos :)

Jeg har fået købt lidt mere stof, og modsat det forrige indkøb, ved jeg præcis hvad jeg vil bruge dette bløde stof til :) Det er en stofrest købt gennem en af de utallige stof-grupper på Facebook..

Jeg har fundet et gammelt (og ufærdigt) projekt frem fra gemmerne, og jeg blev glædeligt overrasket over, at jeg ikke mangler så meget, som jeg troede! Men i morgen tager vi på ferie til Djurs/Århus, så mit projekt må vente lidt med at blive færdigt :)
God weekend :D

4 kommentarer:

  1. Hvor er de yndige de hatte.
    Håber din familie og dig får en rigtig dejlig ferie i det østjydske:-)

    SvarSlet
  2. Sikke nogle fine bøllehatte, nu mangler vi bare den danske sommer :)

    Har meldt mig som fast læser

    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Sabrina.
      Det er jo altid dejligt at du og andre finder min blog spændende/inspirerede ;)
      Knus Pia

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...