torsdag den 5. juli 2012

Bytte bytte købmand og så lidt nyt

Jeg faldt over Mies blog, og hun manglede teposer. Og jeg har alt for mange teposer, så vi blev enige om lidt bytteri :o) Jeg sendte omkring 300 teposer og tre kort (selvfølgelig var to af dem med foldede teposer :o)). Og tilgengæld skulle Mie sende nogle af hendes hæklede jordbær, men der var sørme mere i brevet! Også to is og en håndfuld kiks kom ud, til STOR begejstring for Oliver. Han har tilbudt is til far (og sig selv) og så måtte jeg jo så 'nøjes' med en kiks :D
Jeg er bare helt vildt med hæklet mad, synes det er meget pænere end alt det i plastik som Oliver har. Så det var bare en rigtig dejlig byttehandel!

I dag kom også pakken fra Papir & Tapet med noget grønt strygestof og to gange Småfolk gavepapir. Der var MANGE ting, som jeg godt kunne tænke mig fra butikken, men måtte hellere begrænse mig til de tre ting, som jeg allerede ved hvad skal bruges til :o)
Det grønne strygestof er allerede afprøvet, og det var sørme anderledes end jeg havde forventet. Jeg troede det var mere stof-agtigt, men det var nemt både at skære i og stryge fast. Og manden er glad for sit forklæde, når han nu på lørdag skal til et "pimp your apron" fest.

Jeg har selv syet forklædet i tykt sort bomuld, og med vilje valgte jeg at bruge grøn sytråd for at give det sorte lidt modspil. Jeg har brugt 2,5 m grøn anoraksnor som går rundt om halsen og igennem løbegangene i siderne og bindes så på ryggen. Jeg er lidt ked af, at skråbåndet og strygestoffet ikke er helt samme grøn, men manden er ligeglad! Så jeg beslutter bare nu, at projektet er klaret med tilfredshed, og er så spændt på reaktionen til festen :D

5 kommentarer:

  1. Dejligt at de faldt i god jord:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. De er bare skønne, og han er allerede glad for dem :) De ligger pænt her på spisebordet, og jeg blev bedt om at passe på dem, da han blev lagt i seng :D

      Slet
  2. Hvor er det et fint forklæde. Ej øv, kunne så sandelig godt have brugt de te-poser, det kan vi vi to kan lave en byttehandel en anden gang?

    Mvh Helena

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak ;) har masser af teposer, så vi kan sagtens lave en byttehandel. Bare smid en mail med antal og evt farver, så ser jeg lige hvad jeg har :)
      P.lindehoej@gmail.com

      Slet
  3. Jamen er faktisk interesseret i så mange som muligt, såmendt ikke nogle bestemte farver:-) min mail er helena.engelbrecht@yahoo.dk
    Det ville bare være super sødt af dig.

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...