mandag den 30. juli 2012

Den brune tråd

Min veninde har fået hjernerystelse efter et cykelstyrt i går. Rigtig øv, for jeg havde glædet mig til vores restaurant-aftale her til aften. Men, så fik jeg jo bare ekstra tid ved symaskinen.

Der ligger flere bunker med klippet stof, og alle mine knappenåle er i brug, så det var vist på tide at få syet lidt. Jeg valgte at sy med brun tråd, for jeg er i gang med 2x bukser og 2x nederdele og et Iphone etui.

For at komme videre med tøjet, skal jeg i gang med at klippe rib, men det må blive i morgen, for er ved at være godt træt efter en lang arbejdsdag. Iphone etuiet blev færdigt, for jeg fandt lige en matchende brun knap i gemmerne :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...