mandag den 23. juli 2012

En lille omvej

Vejret i dag har jo været SKØNT.... Så jeg fik lokket manden med på, at vi da skulle en tur nordpå til en af strandene. Og så ku' vi jo lige køre forbi Helsinge (kun en lille omvej), for her havde en stofbutik 15 % rabat. Jeg læste om butikken her. Det er en super hyggelig butik, hvor jeg fik en dejlig betjening af Ninas mor :) Jeg nøjedes med 3 meter rib fordelt på 4 farver, og så den sidste rest stjerne-jersey i sort/hvid (den turkise var nemlig udsolgt - den pink er altså også for lækker, men passer ikke lige til mine drenge :))
Jeg er begyndt at se fordelen ved at tilbringe en del af ferien hjemme, for både i går og i dag har vi været hjemme om formiddagen, og jeg har klippet og klippet og klippet. Jeg har kigget i min kasse med stof, og det er godt nok en broget samling. Det meste er 'arvet' fra ældre damer, og derfor er det lidt kedelige stoffer, pånær et KÆMPE stykke stof med blomster, som min mormor engang har købt og aldrig brugt. Men jeg fik fundet noget småternet stof, som jeg har klippet både bukser og nederdel af. Og gennem Facebook har jeg jo købt dette stof, som også er klippet til bukser. Og nu skal ribben lige vaskes, og så er der klar til en masse syning, når vejret og tiden er til det :)

Jeg skal snart på posthuset, for har fået solgt lidt hudfarvet filt via Facebook og nogle tyller via dba.dk. Og Helena skal jo have sine teposer, og min stakkels veninde, som har fået nyre-bækken-betændelse, skal da lige have et "GOD BEDRING"-kort.

Og nu da jeg jo alligevel skal have alle teposer frem, kan I lige få et billede af hvor mange, jeg rent faktisk har fået samlet mig :)
Og så har jeg endda lige brugt 120 røde teposer til min mors kort og ca. 200 blå til min (kommende) flettede taske, samt sendt 300 til Mie og også 2-300 til Helena!!!

6 kommentarer:

  1. Ihhhhh hvor jeg glæder mig til at få tebrevene, men lige for tiden bliver der bare flettet og flettet ude i det dejlige solskinsvejr.

    SvarSlet
    Svar
    1. God ide at flytte udenfor ;) det gør jeg da i morgen...

      Slet
  2. Uhh måske man skulle lægge vejen omkring Helsinge, når nu vi alligevel skal til Rågeleje i weekenden:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. God ide!! De 15% gælder hele juli ;)

      Slet
  3. Hvor er det dejligt med sådan et billede med teposerne, jeg får altid at vide at jeg har mange, men de kan da være i 2 skotøjs æsker så det er da ingenting kan jeg se :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg har mange.. Men flere af min mors kollegaer samler også ind til mig :) Nu håber jeg bare snart at få lavet lidt kort, for er ved at have tømt mit kort-lager :o)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...