søndag den 29. juli 2012

Endelig..

..er ferien slut! Nej, slet ikke :o) Altså glæder mig til at skulle på arbejde i morgen, men så er tiden til familien og kreativiteten igen begrænset :(

Jeg er endelig blevet færdig med denne lap-på-lap uro i pap til Oliver. Sidste sommer lavede vi hans værelse, hvor vi flyttede puslebord og musik-uro ind på det, der nu er Mathias' værelse. Derfor skulle Oliver have noget nyt til krogen i loftet, men det har bare taget lidt for lang tid at blive færdig. Alt for mange andre projekter er kommet i vejen, men det kender I måske? Både Oliver og jeg er godt tilfredse med resultatet, og han er stadig så lille, at han ikke ved, at han har ventet på den i et år.. Så nu er det bare skønt, at den er færdig og kan fjernes fra to-do-listen!


I fredags fik jeg rabarber med hjem fra min mormor og morfars have, og samtidig fik jeg to små tomme flasker fra min hjemmelavede snaps med hjem. Så hvad var mere nærliggende end at prøve med rabarber snaps? Jeg ordnede ca. 150 g rabarber og overhældte dem med ½ liter vodka. Om 3 uger skal snapsen sies, og så skal den stå yderligere 3 uger og hvile.


I Jylland fik jeg klippet, så jeg har ca. 200 blå teposer klar. Jeg fik tapet de 30, og i går aftes fik jeg så flettet de første 30 til den første fletning. Jeg er ret sikker på, der går noget tid, før jeg kommer videre, for det er godt nok kedeligt at tape teposerne!

Bonusinfo: Mine teposer er klippet i str.: 4,5 x 10 cm, og vejledning til foldning ligger her hos Helene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...