søndag den 22. juli 2012

Ferieindkøb

Mens jeg har været på ferie, har jeg fået et par nye læsere - VELKOMMEN til jer :D Det er jo altid dejligt, når andre finder min blog spændende og forhåbentlig inspirerende.

I fredags var jeg en tur i Århus, det var meningen min veninde og jeg skulle på en hyggelig shoppetur, men desværre blev hun syg. I stedet tog manden med, og han var så sød at passe ungerne, mens jeg var i hobbybutikkerne :)

Med lidt hjælp fra Helena, fandt jeg en lille hyggelig hobbybutik bag Salling. Dén butik skal jeg helt sikkert tilbage i næste gang jeg er i Smilets By :) Helena fortalte også at Panduro Hobby havde 50 % på rigtig mange ting, så jeg fik købt lidt stof og nogle møbler (som jeg vil bruge til nisser) og så nogle perler. Det er ikke så tit, jeg laver smykker, men af og til kan jeg bare ikke stå for perlerne! Da jeg så de to perleplader i Brugsen, fik jeg en ide med nogle juleophæng, men nu skal jeg bare finde et billigt sted at købe perlerne. Jeg var også lige en tur i Søstrene Grene, hvor jeg faldt over disse flotte blå perler og nogle skeer til nisserne.


Billedet er lånt fra Helenas Facebookside, da jeg lige var doven og ikke gider hente halskæden i den anden ende af huset :o)

Jeg havde en stor portion teposer med til Helena og som bytte fik jeg en af hendes flotte halskæder. Mens jeg var i Ebeltoft, så jeg hun søgte flere teposer - og jeg har altså MANGE, så jeg tilbød endnu en byttehandel. Jeg fik en notesbog og noget dekorationspapir med retur til Sjælland, og så skal jeg så sende endnu en portion teposer afsted til Århus. En stor del af mine teposer får jeg fra min mors kollegaer, og så har jeg to gange fået en stor portion teposer fra Facebook. Og med den hastighed jeg får dem, når jeg slet ikke at bruge dem, så bytter gerne :)

Min store dreng nyder at være hjemme, så han leger med alt sit savnede legetøj, og lillebror sover i sin savnede barnevogn, så nu vil jeg gå i gang med at klippe noget stof :) God søndag derude..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...