søndag den 15. juli 2012

Fra minus til plus

I går begyndte vores ferie i Tirstrup (Ebeltoft), og selve turen herover gik fint. Men så fik vi de forkerte nøgler, så vi måtte vente i 40 min på en mand med de rigtige nøgler. Klokken var 19, og heldigvis opførte begge ungerne sig eksemplarisk uden brok over den forsinkede aftensmad. Min mand og jeg morede os kosteligt over Oliver, som stod og råbte "Mand? Maaand?" efter vores nøglemand (altså inden han kom :)) Kl. 20 kunne vi sætte os til bords, og senere måtte jeg så lige på tanken efter et par småting. Så alt i alt, var vi ikke specielt glade for starten på ferie...

I dag sad jeg så og kiggede i et af de utallige ferie-blade, og der stod sørme noget om et loppemarked. Jeg fik lokket manden med derud, men han gik hurtigt tilbage til bilen med ungerne, og så havde jeg ellers frit slag! Jeg brugte hele 100 kr.! Og jeg er bare SÅ glad for mine indkøb :) Jeg har købt 3 bøger, men de ligger i bilen, så der er ikke lige billeder af dem.

Så fik jeg købt 2 krus, for det er godt nok nogle små kopper her i ferielejligheden! :D Og et sæt sengetøj med Bamse og Kylling. Et fantastisk stykke stof med Peter Pedal, kunne slet ikke stå for det. Og så den brune krukke - den er fra Bornholm. Min mand er jo bornholmer, så vi har MANGE ting fra Hjorts keramik, og jeg genkendte den straks! Den er helt fint uden skår eller lignende, og den kostede kun 10 % af normalprisen :D Virkelig skønne loppefund!



 
Jeg har lånt et mobilt bredbånd med på ferie, men den virker ikke så godt herovre :( Så det har taget en evighed at få lavet indlægget :D så jeg tjekkede alle mine sædvanlige blogs på mobilen (hurra for arbejdsgiverbetalt mobiltelefon!!). Og så fandt jeg jo lige ud af jeg har vundet en Give Away hos Lille Leth Design :) Min første vundne GIVE AWAY. Ihh, hvor bliver det skønt at få mere strygestof at lege med :)

Så nu er humøret højt! I morgen skal jeg mødes med Helena og tirsdag skal jeg mødes med min ældste veninde Trine (altså hende jeg har kendt længst, men hun er også ældre end mig :))

6 kommentarer:

  1. Hej Pia. Trods din lidt trælse start på ferien, så er det nogle vildt fede ting, du har fået for blot 100 kr. Glæder mig til at mødes med dig i morgen. Ville kl. 14:00 passe dig eller??

    Kærligst Helena

    SvarSlet
    Svar
    1. Har lige sendt dig en mail, men ved 14tidrn passer vist fint ;)

      Slet
  2. Der må være et eller andet med Ebletoft. Det år vi var havde lejet sommerhus derover, havde de fået slukket for vandvarmeren, som selvfølgelig var låst inde. Så det første døgn havde vi ikke varmt vand. Hvilket ikke er særlig fedt, når man skal i bad før og efter man har været i poolen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt at høre, det ikke bare er hos der er uheldige ;)

      Slet
  3. Hvor er det nogle dejlige ting du købte - det er så dejligt når man kan få så meget for kr. 100:-) God ferie.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er rigtig dejligt. Glæder mig til at bruge især Peter Pedal stoffet ;)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...