onsdag den 11. juli 2012

Hvorfor nøjes...

med ét igangværende projekt, når man kan være i gang med 10? eller flere?

Ja, min liste med igangværende projekter er lang, og nogle af tingene bliver da også færdige :) I dag har jeg fået klippet til en masse nye ting, fordi jeg lige havde lyst. Desværre fik jeg ikke lige tjekket mit lager af materialer, så jeg mangler pt. noget hvidt filt og noget plastgranulat - hov, nu hvor jeg sidder her, kom jeg lige i tanke om, at jeg da har en masse krøyer-kugler, det må jeg da kunne bruge i stedet for plastgranulat :D Det skal prøves om lidt!

Kan I se, hvad jeg skal lave af det klippede filt?

Begge ting på billedet er fra DIY i blogland, så når de er færdig, skal jeg nok lige vise frem med link.

2 kommentarer:

  1. Har ingen anelse, men glæder mig til at se det færdige resultat.

    SvarSlet
    Svar
    1. haha, jeg er også selv spændt på om jeg kan finde ud af det :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...