lørdag den 28. juli 2012

Iphone sleeve

Efter en hel dag med hygge i går hos min mormor og morfar, fik jeg i dag syet lidt på de utallige projekter, som ligger i bunken ved symaskinen. Jeg har fået syet både noget på flere nederdele og lidt på et par bukser. Og et projekt blev endda helt færdigt :) Det er dette Iphone Sleeve, som er syet efter denne DIY:
Da vi kørte hjem fra Jylland i lørdags, kørte vi lige forbi Fredericia. Dér skulle jeg mødes med Dorthe, som jeg fandt på Facebook. Hun havde nemlig to store flotte stykker børnestof til salg, og når vi alligevel kørte forbi, kunne jeg jo spare portoen. Og så kunne jeg lige se hendes hyggelige lys-butik.


 
Jeg har en ide om at sy voksi-pose-betræk af begge disse stof, men lige pt. er der ingen kommende børn i familien, så det bliver en gang i fremtiden. Oliver er HELT vild med Bamse, Kylling og Ælling, men jeg har ingen ideer til, hvad jeg kan/skal sy til ham i stoffet (for der er masser til både en voksipose og noget til Oliver :o)). Har du en ide? 

2 kommentarer:

  1. Hvad med noget sengetøj eller en af de fine bøllehatter, som du allerede har vist:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. God ide med sengetøjet (selvom Oliver allerede har rigeligt :D ) Figurerne er ret store, så det er ikke meget der vil komme med på hattene..

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...