onsdag den 11. juli 2012

Mere klip og noget færdigt..

Som skrevet tidligere, kom jeg lige i tanke om min pose med krøyerkugler, og vupti var jeg færdig med mit ene projekt :) Det er lavet ud fra denne DIY, men det er ret simpelt at sy et langt hylster, fylde det med krøyerkugler og sy det sammen.
Så må jeg se om den kan hjælpe med at aflaste mine arme. Men ellers vil den sikkert pynte på kontoret og give en masse kommentarer - ligesom mit udstyr (lille bold, håndvægt og elastik) til træning af håndled og arme :o)

Jeg fik også lige lavet mønster og klippet til en bøllehat til Mathias, og håber jeg kan sy den i morgen. Og så må det godt blive godt vejr i næste uge, når vi skal på ferie :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...