torsdag den 26. juli 2012

Min have og en DIY

I de 4,5 år jeg boede i en lejlighed på Nørrebro, savnede jeg en have. Så jeg ELSKER bare min have! Også fordi den er den del af vores hus/have, som er præcis, som vi ønskede. Min far er gartner, så han har hjulpet med at lave den flot og nem at holde :)

Som vejret er i disse dage, får jeg ikke lavet så meget kreativt, men til gengæld plasker ungerne i den oppustede pool, mens jeg ligger og læser ved siden af. Og det er bare en perfekt måde at holde ferie på!

Min årusianske veninde Trine serverede mynte-drik for mig i sidste uge, og da jeg selv har mynte i haven, gentog jeg successen i går. Man tager bare en lile kvist mynte og hælder kogende vand over - nemt og forfriskende :)


Lidt har jeg dog fået lavet - nemlig "menu"-kortene som skal bruges til kagerne til min mors fødselsdag om en måned. De har samme stil, som indbydelserne, og nu har jeg så også fået lavet en lille DIY til de foldede tepose-hjørner.


2 kommentarer:

  1. Hvor er det bare en fin DIY, og den drik ser lækker ud, den skal da prøves:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Bruger ofte denne foldning til mine kort..

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...