søndag den 1. juli 2012

Smølf

Jeg er blevet tante igen i mandags, og jeg er derfor i gang med min sædvanlige baby-gave, nemlig et maleri med fødselsdata :o) Og denne gang synes jeg, at maleriet skal pyntes med en smølf. Så her er lige hvordan jeg har lavet en lille smølf i pap.
Jeg har fundet et billede/tegning af en smølf på google, og så er den printet ud og sat på sort pap. Når det sorte pap er klippet til, klippes alle de små dele ud én for én og limes på den sorte grundmodel. Og til sidst har man en fin lille smølf:

Da smølfen skal sidde på et maleri, har jeg kun lavet den ene side. Hvis man skal lave en smølf til ophæng, skal der pap på begge sider.

Alt det med billedcollager og markering af billeder har jeg lært lige her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...